Gästblogg!

Hejhej!

Nora här, uppdaterar lite åt Anko eftersom att hon är ganska dålig själv. Men såfort jag åker hem till henne ska jag se till att hon uppdaterar lite åt er, ni får ju såklart önska vad ni vill läsa om också :) Igår så sov jag hos henne iallafall så då vet jag ju vad hon gjorde hihi. Åkte ut till hennes stall (helt ensam, känner mig fett grym som hittade) och fotade/filmade när hon hopptränade på Hadar. Det gick awesome han bjöd mot alla hinder och hoppade jättefint (: Sen så åkte vi hem till henne och chillade gaaaaalet, kollade på Big Brother och gick och la oss ganska tidigt faktiskt för att vara hemma hos henne. Sen åkte jag ifrån henne ganska tidigt imorse eftersom att jag hade skola.. saknar henne JÄTTEMYCKET redan♥ Det är inte okej hur mycket man kan sakna en person efter så kort tid, någon av er som har känt så? Men ska kanske sova hos henne imorgon igen och då kan jag ju tvinga henne att blogga :D Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva.. eller jo hihi. Läs min blogg också, den är FETT AWESOMEEEE :D Handlar om min vardag så typ, allt från skola till hest och fest ;) Klicka HÄÄÄÄÄÄR för att komma till min blogg (a)

Travade av Hadar åt Anko igår och så efteråt skulle vi ta lite "fina" bilder på oss.. HAHAHAHA!
Hadar hade andra planer ;)
Men sen stod han lite finare (:

Kommentarer
Postat av: Josäfin :>

Hadar lär ju vara världens mest klockrena häst ;)

2011-04-02 @ 21:28:28
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0