tjohoo

Heeeeeeeeeeeeeeej!

Jag vet att jag har varit jättedålig med uppdateringen här på bloggen och jag ska skärpa mig, men nu idag så har jag inte gjort särskilt mycket som  är värt att skriva om. Eller jag har ioförsig haft min fina Nora här hela dagen och sen kom Louise hit på kvällen också, yaaaaaay 8) Vi bakade tårta åt Gerard som fyller 34 år idag och den blev jättegod! Men nu har Louise åkt hem, snyft! Fast Nora är kvar, yippie! Så vi ska kolla på någon läskig skräckfilm nu i hopp om att bli lite rädda för en gångs skull :D


Kommentarer
Postat av: - ; Sara '

Du är ju typ grym på det här med designer till bloggar..? ._. Hur kan man få en så najs ram som du har runt dina inlägg? (a) haha

2011-04-10 @ 18:51:30
URL: http://radie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0