Hoppträning 30/3

I Onsdags hade jag hoppträning för Nina,
Hadar var jätteduktig, jag var dock lite ofokuserad och kom aldrig till någon direkt ridning men han skötte sig bra ändå, och bjöd mot hindrena utan att börja krypa nära som han har en tendens att göra.

Han var lagom pigg också och jag är i helhet nööööjd :D

Vi hoppade som på bilden, med travbom in och sen studs och sen ut på räcke eller oxer.
Blev dock en ofrivillig avsittning, men det var inte Hadars fel, vi kom "för bra" på studsen och jag blev väldigt glad och glömde typ bort nästa hinder och då kom vi in fel och Hadar visste inte om han skulle hoppa stort eller nära så han stannade och körde ner huvudet i marken och jag gled av. :D


Men det var ingen faraaa.

Slänger upp två bilder från när jag red fram en snabbis på dressyrbanan också innan träningen :)

fin häst ♥

Kommentarer
Postat av: - ; Sara '

Snygg design! :D

2011-04-01 @ 18:16:29
URL: http://radie.blogg.se/
Postat av: Elvira

Haha jag bara älskar Hadar! Han är så cool jämnt :D

2011-04-01 @ 23:48:20
URL: http://stallmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0