Sjuuuuk

Uscha :( tycker jag har varit sjuk till och från hela tiden på senaste bara att det aldrig "brutit ut" ordentligt eller vad man ska säga. Men imorse kände jag mig verkligen jättedålig när jag skulle ta mig ur sängen så jag stannade kvar i den istället haha... Har mest varit sängliggande idag, yr i huvudet är jag också :( men jag känner mig betydligt piggare nu i alla fall än vad jag gjorde tidigare! Och det är ju tur, för imorgon blir det en hel dag i stallet med Sofie haha :D<3


I brist på annat får ni en bild jag tog påväg hem från stallet för någon vecka sen! Min kära iPhone står för både bild och redigeringen ;)

Kommentarer
Postat av: Victoria Asén

Sv: Jag förstår precis vad du menar :) Den ska ju vara där, haha. Men det är dåligt att de gör reklam utan hjälmar, speciellt de stora företagen som är förebilder för många yngre ryttare. Oftast är dem i världens action som typ hoppning, jättedåligt tycker jag.

Men givetvis får helmut åka av när man tar snygga porträtt bilder, om man litar på sin häst :)

2010-09-22 @ 22:13:51
URL: http://flyingchanges.blogg.se/
Postat av: Anonym

ska du åka och kolla på breeders i flyinge?:)

2010-09-23 @ 17:13:31
Postat av: Victoria Asén

SV: Så tråkigt :( det så himla härligt att rida på stubbåkrar! Hästarna blir oftast väldigt taggade ^^,

2010-09-27 @ 10:52:04
URL: http://flyingchanges.blogg.se/
Postat av: Tove - Vinn två böcker från Cavallus!

Jätte fin blogg, helt kär i headern :D

Ha det bra!

2010-09-27 @ 16:46:21
URL: http://londoninmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0