Youtube nörd som jag är...

... så måste jag bara tipsa er om dessa två tjejer, LoveRavenwood och NativeHorse32
De gör, enligt mig, helt underbara och kreativa filmer av riktigt bra kvalité och de lyckas alltid få en sån härlig känsla i filmerna. Jag blir alltid lika glad av att se på deras filmer!
Sedan är deras hästar dessutom ofta väldigt roliga att titta på haha ;)

Här är den senaste filmen en av dem laddade upp;





Jag har förövrigt tänkt tipsa om några fler av mina favorit-youtubers såsmåningom,
men vi tar lite i taget ;)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Sjukt härlig video verkligen! :D

2010-07-17 @ 10:23:24
Postat av: Josäfin :)

Åh vilken härlig film :D Själv älskar jag dina filmer, just för känslan i dem :)

2010-07-18 @ 01:06:22
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0