Våra två första tävlingar!

Har suttit och knåpat ihop en ny liten film ;)
Det är jag och Hadar på våra två första hopptävlingar, och jag ju förvarna er om att det inte ser vackert ut haha!

Första gången hoppade vi 40 & 60 cm och andra gången blev det 50 & 70. Han är ju ganska orutinerad i tävlingssammanhang och tyckte det var myyyycket att kolla på, gnäggade som en tok och var ungefär 0% fokuserad haha! Och väldigt vingligt var det och sen blir han osäker och kryper otroligt nära på nästan alla hinder, och jag som hopprädd ryttare gör det inte direkt lättare för honom ;) men jag höll mig kvar båda gånger och vi kom runt så jag är jättenöjd :D



Kommentarer
Postat av: Petra

Det såg ju bra ut för att vara första tävlingen :D

2010-07-19 @ 12:43:42
URL: http://petrip.blogg.se/
Postat av: Maja

Asså, nåt är fel. Dina filmer syns aldrig för mig :(

2010-07-19 @ 15:23:27
URL: http://litenpownie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0