Uteritt med Sofie&Frans

Idag så red jag och Hadar ut med Sofie och Frans i skogeeeen :D
Anna och Bianca promenerade med en bit också :d
Vi red mest runt och kollade lite, har ju inte så jättebra koll på alla ridvägar ännu hehe =D
Red ner till badplatsen också så fick pållarna nosa lite på vattnet ;) Vi passade även på att ha lite "vattenpöls-terapi" till Hadars stora besvikelse hahaha!

Efter vi hade ridit så hade jag stallmöte (igen) haha, denna gång enbart med Mellangården som den stalldelen jag står i heter. Vi pratade om lite allt möjligt som foder, hagar, ekonomi och ja massa sånt där!
Sedan fixade jag allt i stallet och fick skjuts upp till bussen efter det, yay!

På bild: Sofie och Frans vid vattnet hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0