Tråkig blogg

Min blogg är så tråkig just nu känner jag :O
har typ ingenting att skriva om, och min fantasi ligger på ungefär - 100.

+ att jag kommer hem så sent på kvällarna efter stallet haha :(
meeen därför tänkte jag att jag kan ju förbereda "massa" inlägg som jag kan ladda upp från mobilen sen så kanske uppdateringen blir lite bättre, men sen återstår ju frågan, vad ska inläggen handla om?

Kom jättegärna med tips!
vad vill ni läsa om/se bilder på?
vad som helst är bättre än inget,
och jag lovar att uppdatera mer och bättre om ni kommer med lite ideér.
För min hjärnverksamhet fungerar inte riktigt som den ska förtillfället haha...

Kommentarer
Postat av: sandra

vore kul att läsa om eran träning få se bilder från träningar mm. brukar du rida andra hästas och så :D och sen kan du ju göra fler serier om du får idetårka XD

2010-08-26 @ 14:15:24
Postat av: julia z

jag gillade när du länkade andra filmer på yt :D

och dina filmer självklart! galet duktig är du :D

men somsagt, länka dina favoritfilmer från yt ;P

2010-08-26 @ 17:18:39
Postat av: Linnea

En tjej hade jättebra tips till bloggtorka på sin blogg :)

Kan publicera länk ;D



http://modellinglove.se/2010/august/20-roliga-inlagg-som-du-kan-skriva-om-pa-din.html?_tmp=65009dabb84f74cfa5e8c0fde30e2d246626c212

2010-08-26 @ 18:04:17
URL: http://mylifeaslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0