Ridpass 20/8

Idag följde en kompis till mig med ut till stallet, vi började med att dressyra lite smått på lilla ridbanan. Det gick väl lite sådär haha. Hadar var galet och hade sjukt mycket energi, dock var det väldigt svårt att få honom att lägga energin på något vettigt, han hade mest lust att springa så snabbt som möjligt hela tiden haha :P

Så vi gav upp den idén ganska snabbt och letade oss ner till badplatsen istället, vi hamnade vilse ett par gånger men tillslut lyckades vi hitta fram ;) Hadar var inte så jättetaggad på att bada så jag hoppade av och gick ner med honom i vattnet istället och då gick det bättre. Lyckades få några bilder när jag satt på också men det varade inte så länge haha, för han for upp från vattnet så fort han fick en chans. Fjanthäst :D Sen var han lite (läs: mycket) jobbig när han skulle få stå och torka/beta sen men det är en annan historia ;)


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

riktigt fina bilder :)



Jag är med i en tävling och hade varit glad om du ville rösta på mig :) bild nr 3 =D

http://hastbloggeen.blogg.se/2010/august/roligaste-uttryck-2.html#comment



Jag har även en tävling på bloggen "värsta/pinsammaste bilden" heter den och just nu är det dressyr som temat:

http://satilaryttaren.blogg.se/category/veckans-tavlingsbild.html

Hade varit kul om du vill vara med :)

Tack :)

2010-08-21 @ 17:36:05
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0