Riddagbok

I år så har jag bestämt mig för att börja skriva riddagbok, har varit ganska dålig på det tidigare hehe. Men det känns som någonting väldigt bra att göra så att man får lite koll på saker och ting! Köpte en helt vanlig kalender på åhlens som jag tycker passar utmärkt! Den har en liten inforuta innan varje vecka där jag skriver upp veckoplanering, och när jag har stallpass och annat som är bra att komma ihåg!

Det som jag gillade med just denna kalender var att ca en tredjedel av boken var enbart anteckningsblad, vilket jag tycker är toppen! Där hade jag tänkt skriva upp mål osv. Har även skrivit upp en avståndstabell för hoppning, kan vara bra att ha lättåtkomligt för jag lyckas aldrig få in sånt där i huvudet haha (a)



Skriver ni riddagbok?

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag har skrivit upp varenda ridpass på iris till i mars i år. ska dock försöka fylla i den lite och fortsätta då det är sjukt kul att veta vad jag tyckte funkade dåligt för 2-3 år sen osv!

2010-08-23 @ 15:25:45
URL: http://unafraid.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Åh, Den där kalendern har jag med ;)

2010-08-23 @ 16:26:01
URL: http://jossanamigo.blogg.se/
Postat av: Andrea

Försöker att skriva varje dag :) Jag delar ju också häst och då är det bra, för då kan jag läsa vad den andra har gjort ^^

2010-08-23 @ 22:00:49
Postat av: Nora

Yes det gör jag :D Äääääälskar att skriva om vad jag har gjort haha, fast det blir typ noveller (a) Och så är det ganska behövligt när jag är medryttare på tinitussen också eftersom att då vet ägarna vad jag har gjort när jag har ridit/jag vet vad dom har gjort :) <3

2010-08-24 @ 09:59:39
URL: http://nliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0