Nu är jag hemma!

eller okej, kom hem för 2 timmar sen, men jag har inte orkat blogga något förän nu ;)
Hursomheeeelst, kom till stallet och tog in alla hästarna lite snabbt och gav dom mat, sedan red jag ut med Tessan (ridlärare på realgymnasiet som jag gick på innan jag hoppade av nu efter sommaren) gissa om jag blev förvånad över att se henne ute i "mitt" stall haha :D

Red bara ner runt dammen och så, Hadar var pigg och glad och verkade tycka det var kul att komma ut. I första galoppen så flög han i luften och typ exploderade iväg, haha han är ganska söt alltså :D Nämen det märktes verkligen att han tyckte det var kul att få sällskap ut också, har ju bara ridit ut själv dom senaste gångerna.
Så det var skooooj.

Sen fixade jag lite med honom innan det var dags för kontraktskrivning uppe i polobaren, och sen slutligen så var det gårdsmöte. Var väl mest lite allmänt och grundläggande regler och sånt, och lite prat om tävlingssäsonger osv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0